7 Şubat 2013 Perşembe

Bir pazar sabahı...

Başlığa ... koyması zevkli sonu olmayan bir hikaye başlangıcı gibi.Blogdaki eski sevgililere "hede höde" diye yazdığım yazıları kaldırdım.Heleki kaldırırken en zevk aldığım yazı "P.ye mektup".Şunu anladım ben de ayrılık şöyle:
İlk 2-3 gün:
-Böhühühühüühhüh
5-6 gün sonra:
-Kızlar siz niye anlaşılmazsınız
1 hafta sonra:
-Naber yavrular özlediniz mi beni ?

Elimde kış çayı denilen tatlı zımbırtı içiyorum sıcak sıcak.Dışardan baktığınızda yalnız görünebilirim ya da asosyal ama değilim.Bir çok insan gelip geçiyor hayatımdan ama kaybettiği kişiler hep kızlar.Biraz inslara çapkın geliyorum ne biliyim kızların yanındayım falan bu da biyerden sonra hoşlantıya dönüşüyor ve reddedincede pof "Beni bir daha arama Dawras!".Bak bu yazıyı yazarken kar yağıyor ve arkadaşlarım eski sevgilisinden bahsediyor.Herşeyi geçtim ben çayımla yalnız mutluyum dert yok tasa yok trip bile atmıyor lan!.Aslında yine istediğim gibi bir kızla tanıştım ama oda uzak ulan şansa bak ya.Her istediğim şey uzakta.Bugün kendimi aptal kutusu tv ye vericem bakalım nekadar sıkılcam.İlk defa konusuz bir yazım buda çok ilginç herşeyden bahsediyorum.Harem komik ama saçma bir dizi acayip uzatıyolar çok ilginç lan Gani Müjdenin dizileri çok ilginç oluyor valla.Dışarda kar ben elimde çay kucağımda laptop karşımda tv.Pazar gününün en sıkıcı şekli budur heralde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder