24 Mayıs 2015 Pazar

Elinde patlar...

Bu günlerde farkettiğim şey ne istesem kimi sevsem elimde patlıyor resmen.Söylesen dert söylemesen dert içinde birikiyor insanın tam bir "sikerim söylüycem lan artık..."anı geldiğinde dünya çok tatlı bir engel çıkarıyor sonra da alkolig,sinirli,sıkıntılı,gergin vs. bol sıfat takılan bir insan oluyorum.

Hayatta her şey güzel gitmez bunu en sert şekilde öğrenmiş bir insan olsam da konu kalp olunca söz geçmiyor.En sert adamı bile yıkabilen bir güç sevmek.Bende olan kısımda o sadece "sevmek"tabi kimseyi suçlayamam bu konuda kalkıpta beni sevceksin lan da diyemem.Benim derdim niye her birini sevdiğim de bir anormallik var arkadaş?Mutlu olalım bir kez....

O kadar çok insandan "olmaz" lafını duyuyosun ki artık kanıksıyosunuz acaba problem bende mi lan?moduna bağlıyosun.Bilmiyorum ya hata bende mi ama kimse kimi seviceğini seçemiyor ki.Duydukların,gördüklerin her ne kadar kötü olursa olsun,seni ne kadar öldürürse öldürsün yine yanında o salak gülüşle yalana devam "mutluyum ki ben..."Vay arkadaş konuşsam neler olucak,konuşmasam ben ölücem...Ölmeye o kadar alıştım ki koymaz be belkide...

Yazım kurallarının hiç birini takamıyorum bile aklımda o kadar çok konuşmalar,cümleler var ki haykırmak istediğim.Meydana çıkıp "böyle böyle lan işte"diye ama yapamıyorsun işte.Öyle insanları kıskanıyorum valla lan herifler çatır çatır gidiyor ne varsa söylüyor.Cesaret,özgüven adı ne olursa olsun o siktiminin şeyi yok la bende işte dünyanın her türlü manyaklığını yaptım,her şeyi denedim ama şu konuda bir adam olamadım lan.

İşin en kötü yanı onu görüyosun her gün her saat herşeyini biliyosun doluyosun be abi.O kadar çok şey yapmak istiyosun ki ama olmuyo.Üzeni kesip biçmek,sinir edeni imha etmek falan gülüşü için herşeyi yapmak istiyosun ama olmuyo siktiminin yerinde olmuyo.Problem bende mi dünya da mı?
Bende mutlu olmak istiyorum lan.Bencilce düşünülebilir ama kendimdem çok onun mutluluğu benim için önemli.Karşısında mutlu olsun diye mal mı olmadık,maymun mu olmadık....Sırf bir gülüşü için lan sırf bir gülümsemesi için.Sen canın sıkıla sıkıla,için öle öle bir halde olsan bile.Çekip gidemiyosun bile lan,kala kalıyosun durumun ortasında gitsen olmuyo kalsan olmuyo.

Öyle boktan bir durum ki.Sen istiyosun başkası alıyor...Ne istesem böyle lan.İzlemekle kaıyorum onun yaşadıklarını sonra Ata sinirli,sıkkın bilmem ne tabi sinirli lan ne olcam başka?Aaaa ne güzel bir toprakta buyrun siz mi atın diycem?Belki de ben büyütüyorum ama her sevdiğim de mi aynı durum olur lan?Son günlerde bu yüzden çok "mutluyum"...

Özetle yine sevdik yine elimizde patladı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder