2 Nisan 2016 Cumartesi

Seçim ve balkon konuşmam.

Lan var ya şuraya politik şeyler döktüresim var böyle ama konu o değil.
Konu seçim.....

Hayatım da yaptığım seçimler çoğunlukla beni pişman eden ama özünde "sikerim lan iyi ki yaptım amk"tadında verdiğim o güzide kararcıklar. Ha her ne kadar elimde patlasa da sonrasın da keşke dememeye yarıyor. Tabi sonrasın bir yığın beni bekliyor hayatında ki her anında olduğu gibi....

İşin en merak ettiğim yanı ise insanların kendi yaşantısına ya da seçimlerine vs. bakmadan direk seni yargılaması...çok garip lan. Vallaha garip.... çünkü ben bunlarla mutluyum, bunlarla benim, bunlarla varım. İnsanlar ise yaptıklarından mutsuz, hayatlarından şikayetçi ama bana karışıyorlar....Kötü seçimlerim var mı ?Var ama bu kimseye yorum hakkı vermez.

İnsanlara kötü davranmamanın sebebi ezik vs. olmam değil.O kadar boş vaktim yok -yemediniz biliyorum- .Sebebi sadece bıkmış olmam insanlardan ve onların saçmalıklarından. Çünkü gerçekten bir boka yaramıyor. Eşek e altın semer vursan yine eşek....Bir bok anlamıyolar, dinlemiyolar varsa yoksa kendileri....eeee ben bunlara ne sikim anlatıcam?

Konu sen olunca lafları sok sokabildiğince ez ezebildiğince ama iş kendine gelince hop hemşerim..
İşte böyle bir durum yok hocam.Ben buna kılım....Sen olmayan beni eleştirme hakkını buluyorsan bende bulurum.Gerçi tek konuda boktan değil insanlar.Her konuda böyleler....

Şu yy'da egoist olmayan ya da bencil olmayan bir insan gösterin direk basıyım nikahı.İşin komik yanı insanlar beni böyle hiç bir şeyin farkında değil gülüyor amk tadında izleselerde bilmedikleri şey farkında olduğumdur. Evet bile bile o şeyi yapmaya devam ediyorsam bu benim salaklığımdam değil bir şey bildiğimdendir. Senin kendi doğruların ya da düşüncelerin bende geçerli değil gülüm.

İnsanların çoğundan tiksiniyorum ama onlarsızda olmuyor. Bu tamamen sosyal bir istek tabi ki.
İnsanların sosyalleşme gibi bir ihtiyacı olmasa alırım iki köpek yaşarım. İnsanlardan daha değerli benim gözümde.

Bir şey farkettim bu yazı yazdıklarım ya da sildiklerim kadar sinir ya da üzüntü dolu değil demek ki bende değişim var vaytt!. Burdan Tuborg ve Bomonti ye teşekkürlerimi yolluyor ve pazar günü sizinle görüşeceğim diyorum.

İnsanlar gerçekten garip lan -hop başa sardık- beni deli ya da manyak sananlar var. Kendilerini normal diye adlandırıyolar...Bak bu daha garip. Ben deli ya da manyak falan değilim ben sadece rol yapmıyorum ya da yapamıyorum. Kadınlara düşkünsem dışarda da düşkünüm sosyal medya da da...
Saklamıyorum çoğu şeyi gerçi saklamak demiyelim de sikime takmıyorum.

Lan valla bu yazı sohbet gibi saçma sapan oldu ama yayınlıycam genelde kimse okumasada istatistiklere göre birileri bakıyor bu da bir şey gerçi bakarsan dikime kadar bakmazsan sikime kadar amk ben rahatlıyorum....Neyse gidiyimde blogun ttasarımını düzeltiyim. Baş Baş.....

2 yorum:

  1. okuyan var moruk. sen yazmaya devam et.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum görmek güzel ve beklenmedik bir şey teşekkürler

      Sil