13 Mayıs 2017 Cumartesi

Aşk.exe çalışmayı durdurdu... Sevin lan beni olum.


    Evet.... Yine geldim yazacak saçmalıklar yaşayıp. 3.5 seneden bahsetmek istiyorum bu sefer sizlere sayın blogu okuyan hayali insanlar ( Gerçi amaç içimi dökmek o yüzden imla bile sikimde değil ). O zaman mevzuya gelelim.....


    Konu ben olunca tabi ki aşk her zaman ki gibi ya platonizm ya da boynuzla bitiyor. Yenilen pehlivan misali her seferinde oyuna girme hastalığımda durmuyor tabi... Yine imkansız aşklardan birine düştüm geçen ( Gerçi baktığın vakitte onu imkansız yapanlardan biri de bendim bir noktada ).
İşin garip yanı bu sefer ki 3.5 sene sürdü geçen yazdıklarım gibi 1 sene falan değil. Bu sefer ki işin en tatsız yanı en yakının olması, her an beraber olman. Bu durumun artıları eksileri var tabi ki, artılardan bahsetmek gerekirse dokunabiliyorsun, gülüşünü görebiliyorsun ama eksilere gelirsek onun her bokuna anında şahit olmak. İlk başlarda bu kadar zor olunacağını tahmin etmemiştim çünkü geçen sefer ki x ablamızla olan 3 aylık ilişkimizden sonra kızı görsem bile bir gram bir şey duymadım ( Tekrardan Koştum Kıza.... ).

   Bu sefer ki farklıydı biraz kızın sapığı olmuştum lan neredeyse... Kare kare fotoğrafları hala durur bende. Baktığın zaman hala seviyor muyum diye seviyorum ama bu sefer iş daha boktan yere gidiyor küçük enişte geliyor karşıma... Sinirlerim yine gerilecek, yine saldırgan olacağım. Olaylara geri dönmeden önce bir uyarı yapacağım. LÜTFEN EVDE DENEMEYİNİZ! İşin latifesi bir yana birini sevecekseniz ve o kişi dibinizde ise düzgün bir şekilde ölçüp biçin benim gibi salak bir hale düşmeyin. Benim olayın başlangıcını hiç hatırlamıyorum, zamanı, nasıl aşık olduğumu vs. bir baktım en sonra kızın düşen deri stoperini aliexpresste bulmuşum. Sonrası her salak erkek gibi avına koşup kızın bir bok anlamadığını sanıp daha da koşup sonunda rezil olmak ama bu sefer tek saçmalayan ben değilim lütfen....

   Ben tabi kıza açıldım ama nasıl açılmak anonim soru sitesinden....( Facepalm.gif alalabilir miyiz lütfen ? ) Tabi oradan kendi kalemize attığımız bir gol ile direk maçı bitirdik. Tabi sonra kalp bu söz geçer mi ? ... Geçmiyor durmadım yine devam ettim. Bu sefer yine bir gol ama suçsuz olduğum bir gol tamamen hakemin taraflılığı.... Ben laf taşıtıyorum diye bir kavga 1.5 sene sürdü lan. Buradan el insaf amk demek istiyorum sayın izleyenler. Sonra bir anda her şey duruldu, yakınlaştık ettik biraz sonra noldu yine kaçış. Bazen sadece geleceksen gel, gelmiyceksen siktir git hacı demek istiyorsun ama tabi ki olmuyor. Olmamasının sebebi korku vs. değil tamamen aptal aşık olmam. Ha tabi ben böyle aptal aşıkken de bir sürü insanla bir sürü bok yedim. Kadınlara karşı zaafım varsa demek ki....

   Gün sonunda yine en salak halimle ona varıyordum ama... Tam özetleyemesem de olay bundan ibaret. İşin en acı kısmı onu başkasıyla konuşurken gülümsediğini görmek biraz kıskanma, biraz üzüntü. Tabi ki bunun için ona kızamam çünkü herkesin kendi kalbi kimi sevebilceğimizi seçemiyoruz. ( Keşke seçsek lan... ) Aslında bende de hata var sen niye kalkıp senle özel olarak sohbet etmeyen, seninle yalnız takılmayan insana 3.5 sene yürüyorsun lan!? Git ağaca yürü ne biliyim başka bir şeye yürü... Tabi aşk kör ediyor ha deyince vaz geçiş olmuyor. Şu anda ki gibi...
Hala boş vaktim de onu düşünüp deli oluyorum ( Evet Malım ). Ama o 3.5 sene için kendime kızmayı bıraktım çünkü tek taraflı da olsa aşkı yaşabilme güzelliğine sahiptim. Günümüzde çoğu insan sevgisizlikten ölüyor.

  Bende denedim olmadı yine sevdim, yine olmadı... Olacak gibi mi diye soracak olursan onu bilmiyorum... Hayat bu en nefret ettiğin insanla bile beraber olabiliyorsun ama asıl sorulması gereken soru şu; hayatını böyle bir umuda bağlamaya değer mi? Evet seviyorum ediyorum vs. ama artık kendimden bir şeyler vermekten bıktım.O mutlu olsun diye gizli de olsa o kadar çok uğraştım ki yoruldum. Evet arada başka insanlar oldu onlarla takıldım, yattım vs ama o durumlarda bile onun mutluluğu için uykusuz kaldığım oldu. Bu oldukça yorucu bir şey. Bir de buna insanların gözünden salak yerine düşmeyi de ekleyebiliriz. Gerçi insanlar da mal... Olmayacak bir şeyin peşinden koştuğunuz için sizi salak görüp suçluyolar.... Bu çok saçma değil mi ?

  Bende her şeyin farkındayım.... Bu sefer şansıma okul bitti. Göz görmeyince gönül katlanırmış misali içim rahat olacak. Sıfırdan hayat kurucam yanında ufak bir acısıyla ama ne demişler gülü seven dikenini katlanır.  Bunların olacağını tabi ki biliyordum ama her insan gibi itiraf edemiyordum.

  Çok bir şey istemiyorum şu hayattan ya, tek isteğim sevmek ve sevilmek zaten yanında mutluluk geliyor promosyon olarak. Çünkü etrafıma baktığımda herkes çıkarı için benimle her ne kadar maskelerinin arkasından itiraf edemeseler de. Bunları anlamamak için salak olmak lazım. Ha  o zaman niye katlandım ? Çünkü yalnızım.... O insanları da hayatıma tam sokmadım ve şu an bir kafede sıcak çikolata ile öpüşüyorum ( kreması güzeldi ama şimdi hak yemeyeyim ). Mutsuzum ama sonucunda.

  Her insanın hakkı sevmek sevilmek ama işte olmuyor. Bazen de şu geliyor aklıma; ya olsa mutlu olacak mıydım ? Belki de bunun cevabını hiç öğrenemeyeceğim. Öğrenme umuduyla da ölmekte istemiyorum açıkcası. Direk sevildiğim bölüme geçme bencilliğini şu hayattan istiyorum. Yine bir özetlersem denedim olmadı yine bir platonik aşkta başı alan oldum. İyi yönden bakalım her seferinde ki reddelişim de yeni terimler öğreniyorum bu sefer ki repliğimiz " seni sevmeyi denedim ama olmadı " seneye dershaneye yazdırırız diyesi geliyor insanın. Yakında reddelişin 50 tonu diye kitap çıkarmayı düşünüyorum hazır wattpad çöplüğü bu kadar popülerken ekmek yerim lan. 

 Her ret yediğimden sonra kendimi ölçüp tartıyorum sonuca varamıyorum. Niye sevmiyonuz olum beni ? Neyse kilo verdim biraz ona sevineyim..... Buranın en güzel yanı beni tanıyan kimsenin bu blogu bilmemesi ( ya da benimle ilgili hiç bir şeyi siklerine takmadıkları için ilgilenmemeleri ). Bu konuda benim hatam yok mu var o da nedir diyecek olursak o zaman ikinci konumuza geçiyoruz ona kalınlı başlık atıcam lan.

DIŞ POLİTİKADA KENDİNİ YALNIZLARŞTIRMA MALLIĞI

   Aslında tam mallık sayılmaz çünkü ben baya bir zaman komple yalnızdım ve her şeyimi yalnız yapıyordum kendimle ilgili ki bunu atlatıp insanlara tekrardan güvenmek nerdeyse 2 senemi aldı ve bu geç olması da benim bazı şeyleri kaybetmeme neden oldu bende naptım ? Sikerim deyip eski kara düzende devam ettim. Şu anda telefona baksan mesaj dolu, sosyal medya like dolu ama reel açıdan baktığında olan kişi sayısı 3-5dir. Pişman mıyım? Evet ama böyle olmamda bana kimin ne bok olduğunu anlamamı sağladı. Şu an seni seviyorum diyipte çıkarı biten insanları görmemi sağladı.


  Bunu denemenin en güzel yanı karşınızda ki sarhoşken konuşmak orada da çok güzel anlıyorsunuz ama orada bir yerden sonra öpüjem abiiiii olması da olabilir. Baktığında şu an bu yalnızlaştırma politaksının etkisini çok yaşıyorum ama işime de yaramıyor değil. Akarı kokarı yok be ( kendimi avutma çabaları vol.123 ). Peki şuan ne yapacağım ? Mezun oldum ilk iş tatil, sonra ingilizce, sonra yurt dışı ya da güzel bir iş ve yeni insanlar. Evet yeni insanlar çünkü artık hayatımın kısır döngüye girdiğini iyice hissetmeye başladım ve bu döngüye de yeni insanlar katarak enerji değişimi sağlamayı düşünüyorum. Belki orada karşıma beraber sevişebileceğim biri çıkar ( sevişmek derken karşılıklı sevgi duymak olaraktan ), belki bizim x abla derki Tülay geri dön..... Her şey olabilir ama şu an tek yapabildiğim biraz kendimi dışarda tutup olayları izlemek. Şu an duyduğum öfke ve üzüntüyü durdurabilmek ama oda olmuyor. Haftanın her günü kendime bir şey bulmam lazım yoksa kafayı iyice disket sürücüsüne bağlayıp öyle ötmeye başlaycağım. Birazdan kendimi dürüm yiyerek ödüllendirmeyi düşünüyorum ( Aşka karşı soslu tavuk dürüm )


YA ATA SEN ÇOK DEĞİŞTİN TAAAAM MI?

  Bu da bir özeleştiri olarak tarihe not düşülmüş olsun. Büyüdüm mü, olgulaştım mı ya da insanlardan bıkıp mı bu hale geldim bilmiyorum ama o 2012 de ki benden eser yok. O esprili, mutlu, kimse olmasa bile keyfine bakan insandan sinirli, gergin, ciddi ( tamam hala biraz deliyim ) birine dönüştüm. Bundan rahatsızım ( bunu en son c2 da ki kızlar yüzüme vurdu.... ) Eskisi gibi olmak ister miyim? Evet çünkü o zamanlar mutluydum lan. Şimdi youtube izleyip kas yapan adam oldum. ( Fotoğrafı kenara koyarsak ) O asosyallikte öyleysem şu an ki sosyalliğim de niye böyleyim anlam veremiyorum. En sevindiğim nokta ise böyle olmama rağmen yine o kalıplar içine giren adam olmadım her zaman kendi istediğim adam oldum.  Modadan tut, popüler kültüre kadar kimseyi siklemiyip kendim oldum ( sıkıyorsa bunu yapın lan ). 

SONUCA GELİRSEK

    İlk defa bu kadar yazdım çünkü ilk defa bu kadar doluyum. İlk defa bu kadar kaybetmiş hissediyorum. Bundan kurtulmak için herkesin karşına geçip seni sikerim demem lazım ya da artık okulun kapanışıyla defterleri kapatmam lazım. Hemde çoğu defteri.... Zaten hayatım bakkalın veresiye defterine döndü ben veriyorum diyetini alamıyorum. Sonuç olarak beni üzen herkesin burdan amına koyim ve dürüm yemeye gidiyorum ( Bu arada dürümden sonra puding nedir lan ? ).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder