4 Haziran 2018 Pazartesi

Uzun zaman oldu...

Kendime yazı yazmak için şarkı ararken "Haftalık Keşif" listeme bakıyım dedim. Demez olaydım... Listem Eminönü nüfusu gibi olmuş Arap rapçiler, Adanalı rapçiler vs sonrasında türküler falan var... Çok garip kafalar yaşıyormuşum ya la.

Candan Erçetin şarkılarının eşlik ettiği bugünkü yazıma hoş geldiniz. Bu şarkıyı hep 2000 li yıllarda yazlıkta dinlediğim için şu an kesik bir Ayvalık Tostu kokusu geldi.

Hayatımdan gereksiz insanları çıkartmanın mutluluğu ve bunu gayet sakince yapmanın gururuyla bu sefer buradayım sevgili insancıklar. Gitmeleri mutluluk yarattı mı? Her ne kadar yalnızlığıma yalnızlık katmış olsam da en azından bana kendimi kötü hissettiren ya da beni aşağıya çeken birileri artık yok. Hayatımda diğer değişen şeylere gelirsek artık işe girmiş bir insan evladıyım... Onun haricinde artık yalnız kalmamın nedenini biraz kendimde aramaya başladım. İnsanlarla sosyalleşmeyi istemeyen bir hale dönüştüm artık. 2-3 insanla yetinir hale gelmişim ama bu daha çok rahatsız etmeye başladı. Çünkü gerçekten koca telefonda sadece 2-3 kişiyi arar oldum neredeyse. Geçenlerde yeni biriyle tanıştım ve sadece tek yaptığım şey dinlemek, dinlemek ve dinlemek. Eski aktifliğimi vs kaybedip iyice pasif bir insan olmuşum. Bu yazıya devam ederim daha sonra şimdi yazacak bir şey çıkmıyor. Şarkı güzel olmayınca bir şey olmuyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder