15 Haziran 2017 Perşembe

Başlık bulamadım lan

Sevgili büllügüm bugün ki yazıma beleş gelen jbl bulütüs kulaklığın sevinci ile başlamak istiyorum o rezalet şirinlerin fön makinesinden sonra yemin ediyorum ilaç ilaç. Bu arada Poyraz Karayel'in albümü çıkmış lan Spotify'da....

     Evet gereksiz bilgileri geçtikten sonra gelelim yazma sebeplerine. Bildiğimiz gibi burası benim kendimi kustuğum bir yer. Bir kaç gündür mutluydum ( ya da ben öyle hissediyordum ).... Sonra baktım yine yalnızım. Çok mu büyütüyorum lan acaba ?.... Gerçi baktığında şanslıyım en azından artık sahtelikten kurtuldum o konuda kendimi şanslı sayıyorum ama şimdi de nereye dönsem bir sahte insan. Oğlum sevmeyeceksiniz umut vermeyin sonra benim gibiler onu ekmek sanıyor...
Bize de yazık lan... Baya baya bir Meriç oldum lan resmen, kızların yaralarını saran yakışıklı ( he he sen kendi tipine bak ) bir Meriç'im lan....

     Kardeş seviyorumun bir ağırlığı vardır öyle her yere yazılmaz o allah baba taş yapar mazallah....
Geçen yine ben işte uçmuşum işte sonra bir baktım yine çakılmışım. Lan anlamıyorum sıkıntı bende mi ? ( O kadar okuyorsunuz bir yorum yapın ). Aslında suç bende de olabilir niye her seferinde garanti olsun diye yakın çevreye oynuyorsam.... Aşk küresel sermayenin bir oyunudur diyebilecek bir level a gelmiş bulunmaktayım hayırlı uğurlu olsun.


      Hayır tip var, ses var, karizma var, iş güç var.... Daha ne lazım lan ?. Ne kadar sevdiğimiz insan varsa gitti ne kadar tiksindiğim, sevmediğim insan varsa duruyor. Siz niye gitmiyonuz lan ?. Bunlar haricinde ben mezun falan oldum işte artık diploması olan işsizim. Ha bir de KYK mı haziranda kestiler.... Burdan KYK nın aq, lan ben o parayla gezecektim kekolar  ( Küfür etmiyim şimdi belki uzatırlar ). Öhöm.... Konudan kopmayalım.......

     Evet efendim.... Okul hayatımda skor 2 ( skorda ne çirkin kelime lan ) ama birini çok sevmiştim çok tatlıydı kıvırcık. Saykoydu maykoydu ama netti hatun hakkını yemeyelim şimdi. İşin garibi geçen yemekteyken fark ettiğim şey kızın hala hiç bir şeyini unutmamışım doğum gününden tut yaptığı saçmalıklara kadar. ( Benim gibi seven var mı sayın blogger beyciğim ? ). Ha diyeceksin ki ulan ayı daha bir kaç post önce ağlıyordun şimdi ne oldu diye ?. Şöyle anlatıyım son olaydan sonra yeni bir şey denedim ve o benim gözümü açtı artık imkansız aşklara koşmak yok seven gelir zaten. O yüzden aklınızda bir korku olmasın bu kıza yürümeyeceğim. Zaten galiba kızımızın bir hayat yoldaşı var. Her şey gülüp eğlenmekle bitmiyor hayatta değil mi?

    Şimdi hayatımızı sıfırdan kuruyoruz artık yolumuzu öyle çizeceğiz. Kimseden akıl almadan, saçma şeylere/insanlara takılmadan etmeden. Geçmişe olan ilgimi kessem zaten balon gibi yükseleceğim de işte o kadar kolay olmuyor. Duygusal anlamda kilitlenip kalan bir insanım resmen. Bildiğin duygu güdümlü uzun adamım lan. ( ...Öldüm ama hayattayım, tarifi çok zor.... şarkı güzel şimdi ). Yine karışık saçma sapan bir şey anlatamadığım yazımı erken bitireceğim çünkü abim evde ve bu zıkkımı geceleri yazabiliyorum ve bilgisayar başına oturana kadar üzüntülerim içime çekiliyor.... Bir kaç gün sonra baya uzun bir yazı koyacağım içimi döktüğüm ( Yaşasın alkolizm )..... O güne kadar görüşmek üzere sevgili büllüg....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder