25 Haziran 2017 Pazar

Sen naber ya?

Üni. bitti, insanlar gitti.... Yeni bir hayat için ilk fırsatı yakaladım ve bu sefer son saveden devam etmek yerine New Game i seçtim.  İnsanlarda hata aramayı bırakıp birazda kendime bakmaya başladım ve hatanın bir kısmının bende olduğunu anladım. Mesela o hatalardan biri insanlara aşırı açık ve yardımcı olmam, onların hayatında sadece bir kullanılacak nesne olmamı sağlıyor. ( bunu her yazıda yazıyorum sıkıldınız evet. ).

Bu hatalardan diğeri de benim korkaklığım kaynaklı aman yabancıya gitmeyeyim kafası... Bu yüzden durmadan yakınımda ki insanlara gidip hayatımı bok etmeyi çok seviyorum <3. Yakından biri olunca onun çevresi de yakınında oluyor ve onlara taşşak konusu oluyorsun. ( Sikik sikik öneriler vs. çok tatlışsınız yhaaa ). Bu hatayla bağlantılı bir başka hatam kamusal yayın yapmam aşıkken... Kimse de demiyor ki bana Ulan angut niye anlatıyorsun insanlara al öyle olursa böyle olur diye... 

İnsanları sevince bokunu çıkarma üstüme olmadığı için o salak nasıl karşı cansı poşetlersiniz yazılarında ki alfacık erkek asla olamadım. Ben genelde en başta dünyanın en mutlu insanı yapmaya odaklı bir malım. ( sonra millet gidiyor boşta kalınca dönüyor ve anlamadığımı sanıyor...) Tamam saf olabilirim  ama o kadar değilim lan. Senin ve senin gibilerin ne bok yemeye döndüklerini o kadar iyi biliyorum ki, biri kıçınıza tekmeyi basıyor ya da egonuzun üstüne çıkıyor hop bana. Niye çünkü ben sizin motor ustanızım dimi akü.... ( Lan eğlenceli yazacaktım sinirlendim. Hayır arka fonda da Hit The Road Jack çalıyor oysa ki ). Benim bu ilgi ve sevilme abazalağım ve bu yaptım hataları saymadığımız zaman dışarıda ki insanların daha büyük saçmalar halde olduğu ortaya çıkıyor. Onlar daha çok suçlu hakim bey!.

Yeni hayatımın ilk meyvelerini nasıl topluyorum peki? İlk iş geçmişe olan özlemi bırakıp önüme baktım. ( O ne lan kaç senem yendi akü. Kendisine buradan hayatında mutluluklar diliyorum. ) Artık ben çabalamayacağım böyle insanlar için, artık hayatımda dengesiz bireylere yer yok. ( Lütfen bu konuyla ilgili klişe önerilerinizi kendinize saklayınız. ) İkinci işim ise yukarıda bahsettiğim o tekme yiyen ablaların ego tamir toolbox ı olmayı bıraktım, şu an siz beni takmıyorsanız ben sizi duble takmıyorum lan tavrın dayım ve bu tavrı çok sevdim çünkü ben gidince paşa paşa geliyorlar ama gelmesinler artık hayatımda böylelerine yer yok.

Yeni atılım ne olacak diye merak eden varsa.... Bu sefer ki adım çevreyi gereksiz insanlardan arındırıp hayat kalitemi yükseltmek olacak. Boş insanlara senelerimi, aylarımı harcadım boş yere, onun için sizlere baybay demek istiyorum. ( Size küçük çıkar dünyanızda mutluluklar ).  Bir de artı şu abazalığı hemen bırakmalıyım... İki ilgi gösterene gitmemeyelim. Mutluluğa olan umudumu böyle salak şeylerle kaybetmek istemem. Artık bir değişim içindeyim inşallah memleketimize huzur ve mutluluk getirecek. ( Tuna ve Yıldız'ın şarkısı ne güzelmiş lan. Evet mağaradan yeni çıktım çok komik evet....

Bu aralar biraz asosyal gibi takılıyorum ama eskilerle dertlenmektense önüme baktığım için durum bu. İnşallah bu başlangıçta minnoş tatlış insanlar olacak. Sevgili konusuna gelirsek isteğim devam ediyor ama bu sefer öyle bir anda atlamayacağım... Gerçek aşkın peşindeyim, yorgunum a dostlar....
Kamu spotuna bağlamak istemiyorum yazıyı ama durumlar bu şekil değişiyoruz. Yazında biraz kitap okuyayım da bari yazım kurallarından kurtulayım ... Buradan sevgili arkadaşıma selam gönderiyor ve merak etme TDK yı ezberleyip yutacağıma söz veriyorum.... Yazıyı bitirirken sevin ve sevilin temennisinde bulunmak istiyorum, hayat tek olmak için kısa.... Paylaşın, beraber mutlu olun efenim.
( Bende şu şarkıyı bir 1700 kez dinleyeyim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder