20 Temmuz 2017 Perşembe

Çifte kişilikli

     Selamlar, uzun süredir yazmıyordum ya da belki uzun süredir içmiyordum. Şimdi biraları çaktım ( Lütfen onlar Bomonti ) Şu an yazlığın bahçesinde havuzu izleyerek yazıyorum. Peki neden yazıyorum? Çünkü insanlardan nefret edecek yeni şeyler öğrendim.

      İnsanların doğal olarak bir egosu var ama bunun seviyesi ya da ne kadar dizginlediğin önemli. Benim burada seveceğim vs diye ağladığım kız hakkında iyice ilginç şeyler öğrendikçe dahada soğuyorum insanlardan. Bir insan tabi ki kendini yüksek göstermek ister ama bunu yaparken yalanla yapan çok ezikçe geliyor bana. Birinin sana olan davranışlarına karşı olan tavrını insanlara yalanla göstermek kadar yavşakça bir şey var mı? Açıklamak gerekirse arkadaşın bize anlattığı " ya bennn istemiyom o zorluyo taaammmı " tadında masalların gerçeği karşısında kinin onunla iki ileri bir geri taktiğiyle oynayıp onun duygularıyla oynaması. Tabi ki oynayan yavşağı savunmayacağım ama bu yapılan durum bana çok rezil geliyor. Kimse sana böyle bir durum da dalga geçmeyecek iken vs kalkıp böyle " yha ben istemiyom " demek daha rezilce. Şimdi kalkıp ben bu insana bir daha ne güvenirim ne de kalkıp iş yaparım. Ha diyebilirsiniz ki " lavuk sen onu anlatan adamın iki lafına mı kaldın " diye haklı olarak ama olayın içinde biri olduğu için tabi ki inanacağım ayrıca inandıranlar utansın.

     Neyse böyle saçma sapan insanlardan ayrılırsak başlıkta ki konuya gelebiliriz. Hastalık hastası bir insan olabilir belki psikoloji konusunda. Baktığım da benim savaşım genellikle kendimle, nasıl diye soracaksanız şöyle açıklayabilirim, bir eyleme başlayacakken üçe bölünüyorum bir yanım yap gitsin ne olacak amk derken diğer tarafım yapma lan bak böyle böyle olur, götünde patlar diyor. Ben de ortada bu içimde ki kavganın bitmesini bekliyorum ki genelde bitmiyor ( 10 küsür senedir mesela )
Bu hayatımın geneline yayılmış bir şey aslında. Kız konularından tutun da normal insan ilişkilerine kadar. Her saniye kendi kendime bir kavga veriyorum ve  bu kavgaları ya kaçarak susturuyorum ya da alkolle söndürüyorum ki genel tercihim. Bu tercihimin sebebi korkmak vs değil, öyle anlaşılmasın bu tamamen artık yorulmam dan. Bunun mesela genel yaşamda başka bir yansıması sosyal hayatta o da " lan herkesin arkadaşı var sende edinmelisin herkesle tanışmalısın " ile " yapma saçma salak tripler ile ne uğraşacaksın siktir et " arası bir kavga... İşte bu kavgaları söndürebildiğim bir an kendim için baya büyük bir adım atmış olacağım. Belki o zaman beni seven kişiyi bulabilirim.


    Şu hayatta şu saçmalık yüzünden bir çok şans kaçırdım bunlar, aşk, iş vs ne istersen var ve artık ben bu işten yoruldum artık kendimden emin bir şekilde işlere saldırmak istiyorum ki bunun mümkünlüğü de sevmediğim psikologlardan geçiyor. Bakalım bu sefer kimlere para savuracağım gerçekten merak ediyorum...  Bu işlerden biraz kurtulmak için diksiyon kursu, spor vs düşünüyorum, belki biraz kendimi düzeltirsem bu durum da düzelebilir. Deneme yanılma yapma şansımı kullanmak istiyorum özgürcesine....

    Konuyla alakasız da buradan abazaların amk. Lan gitmişsiniz herkesin ya götünü kaldırmışsınız ya da öyle şeyler yapmışsınız ki kızlar saçma sapan korkak egolu bünyeler haline gelmiş. Bize de yazık oğlum şu kızların ayarlarını bozmayın, sizden sonraki gelecek kişilere de nasıl bulmak istiyorsanız öyle bırakın la.... Tam güzel kız diyorum, kız fazla egodan kezbanus olmuş... Kardeşim yazıktır günahır....

   Yazıyı bitirmeden önce yine alakasız konulardan accık bir şeyler yazdım ama bu sefer evin bahçesinde havuz izleyerek yazdım. ( Bunun havasını bir beş yüz kere falan daha atacağım... ). O yüzden kısa oldu çünkü manzara çok güzel. Ben manzarayı izlerken siz de yorum yapın, okuyun vs bir şeyler yapın işte....

2 yorum: