7 Ocak 2018 Pazar

Hoş geldin 2018

Bok gibi  girdiğim yılın tabi ki güzel bir girişinin olması beklenemezdi. İnsanlar beni hiç bir zaman haksız çıkarmıyorlar. "4S" klişesine girmek istemiyorum ama gerçekten insanlara iyi davrandıkça ya da onları düşündükçe değeriniz düşüyor ama insanları düdükledikçe sevilen insan oluyorsunuz. Bunu bana her zaman tekrardan anlatan insanların çevremde olmasından dolayı çok şanslıyım. Ha dersen ki sen bunu biliyorsun bir şey yapıyor musun? diye... Cevabım hayır olur ben hala keko gibi insanların iyiliği için çırpınıp kendimi bitiriyorum ama karşılığı yok.

İnsanlara artık bir şey öğretmekten vaz geçmek istiyorum çünkü "ben söylemiştim" lafını etmekten sıkıldım, insanları düşünmek istemiyorum çünkü iyi günde olmak bir şeyi değiştirmez. Kendimi insanlarla uğraşırken kaybettiğimi gördüm. Kişiliğimi, tarzımı vs. beni siklemeyen, dibe çeken insanlar için çırpındığımı anladım (Evet yine anladım). Peki ne yapacağım yeniden kendim olmak için çalışacağım. Düşmeden kalkmayı öğrenemezsin ( Migros kişisel gelişim kitapları- S.23 ).

Bu sefer ki yazı kısa oldu bilmiyorum belki kaldırırım sonradan ama yeni bir oluşum içine girmeyi tekrardan deneyeceğim. Kendine bakmadan başka insanları yargılayan kekolardan uzaklaşıp kendim olup belki bir tutam iyileşebileceğim. Tabi uzun dert listem biterse....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder